19 Nisan 2017 Çarşamba

bravilor bonomat teknik servis

Kapsamlı bir Barista eğitimi, güzel bir kahvenin doğru şekilde ikram edilmesi için gerekli adımlardan sadece birisidir. Bir diğer önem verdiğimiz nokta ise sürekliliğini sağladığımız teknik destektir. Bu destek ile siz müşterilerimizin mükemmel kahveler sunmaya kesintisiz olarak devam etmelerini amaçlarız.Kahveciniz Kahve olarak, müşterilerimizin kahve elçileri ve imajımızın en önemli koruyucuları olduğunun farkındayız. Bu yüzden satış sonrası servislerimiz ürün ve eğitim programlarımızın ayrılmaz bir parçasıdır.
Uzman ellerle, hızlı ve etkin bir şekilde verdiğimiz teknik destek Kahveciniz müşterileri için hiçbir zaman bir lüks değildir. Bu destek standart olarak sunulmaktadır. Kahveciniz teknisyenleri katı bir seçim aşamasından geçer, uluslararası ve son teknoloji tesislerimizde fabrikada eğitilir. Sizler de güvenli ve deneyimli ellerde olduğunuzdan emin olabilirsiniz. Teknisyenlerimiz ekipmanınız da çıkabilecek bütün problemlerle zamanında ilgilenecek ve işiniz için kapsamlı bir destek sunacaktır.
Teknolojinin her geçen gün hızla değiştiği, geliştiği ve devrim yaptığı günümüzde teknisyen eğitimimizin kusursuz olması gerektiğinin bilincindeyiz. Bunun için eğitimin devam etmesini ve teknisyenlerimizin güncellenen bütün sistem ve süreçlerle ilgili olarak sürekli gelişme içinde olmalarını sağlıyoruz.
Teknik servislerin ayrılmaz bir parçası olarak koruyucu bakım hizmeti de sunuyoruz. Bu süreçte, teknisyenlerimiz müşterilerimizin mekanlarını rutin olarak aramakta, sarf malzemelerini değiştirmekte, makinelerin işlevini denetlemekte ve gerekirse su yumuşatıcılarını değiştirmektedir. Ayrıca her müşterimizin ihtiyaçlarının farklı olduğunun da bilincindeyiz. Bu yüzden bir dizi farklı servis paketi sunuyoruz.
Kahveciniz teknik bölümü Etna,Conti,Cunill,Gerhardt,Rhea,Saeco,Necta,Auto product,Faema, Cimbali, Brewmatic, Stentorfield, Rheavendors ve Bravilor gibi çoğu lider markaya da servis sağlamaktadır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder